Klikkaa kuvaa nähdäksesi se täysikokoisena

tiistai 5. huhtikuuta 2011

Miley, 'My Job Is To Be Fake All The Time'

Ocean Up: Miley Cyrus kertoi Perulaisessa uutislehdessä: 'Olen näyttelijä, työtäni on olla epäaito koko ajan'. Olit 'Saturday Night Live'-showssa ja matkit Justin Bieberiä ja puhuit sarkastisesti vihaajistasi. Nauroitko asioille joita ihmiset sanovat sinusta? 'Joo, tietenkin. Yritin nauraa kaikelle tapahtuneelle. Kaikki ottavat asiat joita teen liian vakavasti. Se mitä yritin sanoa SNL:ssä oli, etten pelkää tehdä virheitä. Minusta kaikki voivat ymmärtää että elämäni on todella kovaa ja tiivistä ja he tekevät siitä niin suuren numeron silloin kuin heidän pitäisi ottaa rennosti ja hillitä itsensä. Heidän pitäisi nauraa itselleen kun tekevät virheitä.'

*Haastattelija kertoi Mileylle, että on ok että hän ajattelee tehneensä virheitä ja he kertoivat kysyvänsä tämän kysymyksen skandaalikuvien takia: Onko se sinulle ongelma? 'Se ei ole aihe, josta tykkäisin puhua, mutta se on osa minua. Olen pelkkä näyttelijä kuvauksissa, tehtäväni on olla epäaito. Muuten haluan olla oma itseni.'

Ajatteletko, että kuuluisuus on vaarallista? 'Kyllä. Erityisesti Internetissä. Kommentit Internetissä satuttavat minua. Oikeastaan, netissä tunnen itseni julmemmaksi ja paljon negatiivisia asioita. Ainoa asia, joka minulle jää, on olla oikeassa elämässä mahdollisimman hyvin .'

Olen suomentanut tämän itse, joten ÄLÄ KOPIOI! Englanninkielinen versio löytyy täältä

0 kommenttia: